Ca urmare a numeroaselor sesizari referitoare la neconcordantele intre informatiile privind REVISAL si informatiile privind declaratia D112 gestionate de catre ANAF, comunicate angajatorilor de catre ANAF prin intermediul serviciului SPV, va facem cunoscut urmatoarele:
*In situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de contractele marcate ca radiate, pentru angajator NU ESTE NECESARA nicio operatiune de corectare sau modificare de date in REVISAL!! In lunile care urmeaza ANAF va lua in considerare aceste contracte radiate si listele se vor regla.
*In situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de contractele mutate (prin transfer de intreprindere/schimbare loc de munca/schimbare gestiune de registru), pentru angajator NU ESTE NECESARA nicio operatiune de corectare sau modificare de date in REVISAL!! In lunile care urmeaza ANAF va lua in considerare aceste contracte mutate si listele se vor regla.
*In situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de contractele incetate/suspendate/detasate, pentru angajator VA FI NECESAR sa verifice elementele caracteristice starilor mentionate in privinta registrului: data incetarii contractului/data de inceput, data de sfarsit, data de incetare a detasarii/ suspendarii, sa le corecteze daca este cazul si sa efectueze transmiterea registrului corectat. In continuare ANAF va rafina procedura de identificare a neconcordantelor tn cazul contractelor incetate/suspendate/detasate, astfel incat situatiile corect transmise de catre angajator in cele doua sisteme sa nu genereze diferente.
*In situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de contractele dublate, pentru angajator se va elibera de catre ITM un extras registru, pe baza careia se va introduce in baza de date informatiile aferente contractului inregistrat in mod eronat, se va inceta contractul cu aceeasi data cu care a fost incheiata, dupa care se va radia. Si datele astfel corectate vor fi transmise.
*In situatia in care diferenta intre cele doua categorii de informatii este cauzata de ANGAJATORUL DUBLAT, situatia va fi inventariata, iar angajatorul va fi informat in legatura cu status-ulcererii sale – inventariata, pentru solutionare ULTERIOARA. Situatiile sesizate si inventariate de catre ITM vor fi transmise INSPECTIEI MUNCII, unde vor fi tratate in timp, in ordinea prezentarii lor. ANAF va fi informat in legatura cu situatiile de angajatori dublati in sistemul REGES.