Procedura privind organizarea şi înscrierea în Registrul RO e-Factura opţional!

Ordinul nr. 3788/2024 prevede aprobarea Procedurii privind organizarea şi înscrierea în Registrul RO e-Factura opţional, precum şi a modelului, conţinutului şi instrucţiunilor de completare ale formularului (081) „Cerere privind înregistrarea în Registrul RO e-Factura opţional/renunţarea la cererea privind înregistrarea în Registrul RO e-Factura opţional”.

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează Registrul RO e-Factura opţional (registrul opţional).

Registrul opţional este gestionat, din punct de vedere informatic, cu ajutorul aplicaţiei informatice puse la dispoziţie de Centrul Naţional pentru Informaţii Financiare din cadrul Ministerului Finanţelor.

Registrul opţional este public şi se afişează pe pagina de internet a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

Potrivit legislației, registrul opţional se actualizează permanent, pe baza cererilor de înregistrare în Registrul RO e-Factura opţional (formular 081) depuse de entităţile prevăzute la pct. 1 şi a informaţiilor deţinute de organele fiscale cu privire la radierea contribuabililor din Registrul contribuabililor/plătitorilor.

Formularul (081) „Cerere privind înregistrarea în Registrul RO e-Factura opţional/renunţare la cererea privind înregistrarea în Registrul RO e-Factura opţional” se transmite prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, potrivit legii.


Publicat

în

de către